Home  /  Doel van de vereniging

Doel van de vereniging

Zichtbaarheid en samenwerking

Het runnen van een webwinkel is, naast veel werk, bovenal enorm leuk! Eén van de onderdelen die het meeste aandacht vraagt is de PR. Hoe krijg je je webshop in de spotlights om meer bezoekers (en kopers!) naar je webshop te trekken. Daarnaast kan het soms eenzaam zijn, vele webshops zijn immers eenmanszaken. Om deze twee zaken te ondervangen en om van elkaars ervaringen te leren hebben we de Delftse Webshop Vereniging opgericht.

Onze eerste activiteit was 13 december 2011 tijdens de feestelijke Lichtjesavond in Delft. December 2012 hebben wij deelgenomen aan Shop-in Delft (pop-up winkelroute). Eind 2013 stelden wij het aller-Delftste kerstpakket samen! Vol duurzame / biologische, lokale en innovatieve producten. In 2015 zijn wij begonnen met de Pop Up Shelves, een reizende kast met producten van lokale webwinkels.

Het is ontzettend leuk om andere webwinkeliers te ontmoeten, van elkaar te leren en elkaar te helpen meer voor elkaar te krijgen. Daarom organiseren we regelmatig een netwerkbijeenkomst.

Meld je hier aan als je ook een webshop hebt in Delft (of dichtbij) dan kunnen we kennismaken.

Wil je lid worden? Klik dan hier voor meer informatie >