Profielfoto-sessie

Een goede profielfoto is heel belangrijk om professioneel over te komen. Op Linked In bijvoorbeeld heb je 9x meer kans om een connectie-verzoek te krijgen met een professionele profielfoto. Het is alleen best kostbaar om in een studio of op locatie een profielfoto te laten maken.

Eén van onze leden opperde om een gezamenlijke foto-sessie te organiseren en dat is een goed idee omdat je dan per persoon minder betaalt… We hebben Esther van der Lecq van Photolap bereid gevonden om dit te doen. Jullie kennen haar misschien van de eerdere workshop Foto’s maken voor Instagram. Haar enthousiasme leidt tot spontane foto’s en haar professionaliteit voor hele mooie kwaliteit.

Een profielfoto is een foto van alleen je gezicht en kan gebruikt worden op facebook, linked in, google, cv, visitekaartje etcetera . Het doel van de sessie is een mooie foto waar je er op zijn best uitziet zoals je bent. We kijken hoe je het best op de foto komt (goede en slechte kant voor de foto) en houden rekening met het licht en de achtergrond wens.

Na afloop ontvang je een link naar een beveiligde online selectiesheet met de genomen foto’s in lage resolutie voor selectiedoeleinden. Na selectie en betaling wordt de foto (of foto’s) toegezonden in groot formaat via wetransfer.

Datum: zaterdag 25 mei

Tijd: vanaf 10.00 uur

Locatie: Studio van Photolap in Leidschendam

Kosten 75 euro per persoon ex BTW voor leden van de Delftse Webshop Vereniging. 85 euro voor niet-leden. Dit is inclusief 1 digitale foto naar keuze. Wil je meedoen? Laat het even weten via e-mail >

Let op: er is plek voor maximaal 6 mensen!