Home  /  Uncategorized  /  Current Page

Primeur: Pop Up Shelves

Wij presenteren een primeur:
De Delftse Webshops POP UP SHELVES!

Wat is Pop Up Shelves?

Elke 2 maanden verschijnt de kast van de Delftse Webshop Vereniging in een andere winkel. Vanaf 1 oktober staat hij bij Ambacht in de Delftse Molen de Roos.

De Pop Up Kast
is dit keer gevuld met mooie duurzame keukenspullen van Kitchen Hugs en heerlijke biologische wijnen van De Smaakboutique. Kitchen Hugs heeft de gekleurde weckpotten en herbruikbare bewaarflessen van Kilner, emaillen maatbekers van Riess, bamboe snijplanken en de katoenen broodzakken van Bag again in de kast gezet. De Smaakboutique heeft de heerlijke biologische wijnen van Finca Fabian in wit, rosé en rood erin geplaatst.

Ga je binnenkort even kijken? Er is namelijk nog veel meer leuks en lekkers te vinden in deze unieke en ambachtelijke winkel.

Misschien heb je zelf een webwinkel en werk je vanuit Delft, Ypenburg, Nootdorp, Pijnacker of Den Hoorn. Vrijdag 16 oktober hebben we een borrel en kun je vrijblijvend kennismaken met de leden. Laat ons even weten als je erbij wilt zijn.